lørdag 16. oktober 2010

Endelig kan "hemmeligheten" røpes.!:)

Endelig hjemme etter 4 uker i Tyrkia, og fått kjenne papir og stempelsverte i hendene igjen!:)). MEN..det mest gledelige og inspirerene av alt..jeg har fått bli med i Sketchy Colors DT, sammen med, Lena KatrineAnne KristineMayaMarianne og Kaia!:) Der er noen av de dyktigste kortlagere og scrappere jeg vet om, og jeg er så kjeeempe happy!!:)  Ta turen innom dem, og jeg lover..du blir bare inspirert!
Ikke vært veldig lett å holde på den hemmeligheten, såå stolt som jeg er!!:)

Her har jeg laget et kort med den skjønneste snømann!:)  Dette motivet fant jeg først hos Marianne, og da var veien kort hjem til meg:))
Brukt de vakre papirene til Vibeke Spikseth, og pyntet med M.S puncher, blomster/charms fra Kort og Godt.
Motivet er malt med Distress ink refilles.

Nok et staffelikort, også har jeg fått brukt de nye, flotte Spelbinders'ene mine:) Stemplene er fra Stempelgledes juleplate.

Satt motivet på 3d puter. 

Jammen er det godt å være hjemme i husets lune rede igjen, og ikke minst få holde på med det jeg liker best..nemlig å lage kort:)).
Ønsker dere alle en fortreffelig kveld, og ta vare på dere selv!
En go'klem fra Ellen

8 kommentarer:

Sissel sa...

Velkommen hjem fra Tyrkia, har savnet kortene dine på bloggen. Gratulerer som DT, det har du fortjent, synes kortene og dekoreringen din er bare så lekker.
Nydelige ark du har brukt denne gangen også og det motivet må bare kjøpes.

Ha en fin lørdagskveld i heimen din.
Klem Sissel

Mette sa...

Så moro at du er blitt DT i Sketchy colors,gratulerer så mye:)) Du er jo så dyktig til å lage kort og du passer perfekt inn der:)

Kortet ditt var bare utrolig nydelig, herlig motiv og lekkert pyntet!

Klem Mette

Hege sa...

Gratulerer så mye med velfortjent plass i DT hos Sketchy Colors!!! Kortene dine er en fryd for øyet, så at du passer perfekt inn i den gjengen der er det vel ingen tvil om!

Gleder meg til å se hva du lager videre!!!

Klem Hege

Marte sa...

Hei Ellen :) Velkommen hjem! Her har jeg savnet deg, godt å ha deg tilbake :) Gratulerer så mye med designmedlem-plass hos Sketchy Colors, du har masse godt og kreativt å tilføye :) Gleder meg til å følge med deg som DT medlem!!
Kortet du har laget her er jo kjempenydelig, som alltid! Glad for å kunne nyte prosjektene dine igjen :)
Gode klemmer fra Marte

Marianne H sa...

Gratulerer som DT!!! Det må være kjempestas :-)) Nydelig kort med den søte snømannen. Ha en fin helg!

Anne H. sa...

Velkommen hjem, Ellen!
Nydelig kort du har laget - som alltid! Nydelige farger og mange flotte detaljer.
Gratulerer så mye som DT hos SC - de er heldige som kan ha deg med på laget!! Gleder meg til å se hva du lager.
Klem fra Anne :)

Pinklady 68 sa...

Gratulerer som DT hos Sketchy Colors!!! Velfortjent...du lager bare så nydelige kort, Ellen:-) Masse lykke til!!!

Klem Laila.

Lena Katrine sa...

Et alldeles fortryllende kort, Ellen!!
Velkommen tilbake fra Tyrkia og velkommen inn i SC DT :) Jeg er SÅ glad for at du ville være med oss, og gleder meg til å samarbeide med deg, og følge med videre på alt det lekre du lager :)

Go'klem fra Lena K