fredag 17. desember 2010

Hurra for bursdagsbarnet, og "min" lille hÄnglar!;)

Gjett om jeg har forelsket meg da!!?:)) (Du hadde helt rett Wenche;D). Har laget et bursdagkort til ei lita jente, som elsker turkis:)
Malte denne søte og herlige lille hÄnglar jenta med Distress ink refills, og har brukt ark fra Inkido og Maja' design.

Zoomet litt innpå skjønningen:). Skimter litt den store hjerte-servietten bak henne.
De nusselige charmsene har jeg kjøpt hos Gode Minner:).

Nok et staffelikort!:)) HURRA-stempel fra Inkido.
Og tag'en (som begynner å få fast plass bak motivene mine;DD), til å skrive noen ord på. Festet stickers Hurra på fronten:)

Da er det bare å hive seg rundt her, og få det til å se ut som Jul i huset, ikke bare på kortene!:)). Dette året kom julen som "Julekvelden på kjærringa", for min del...KAN det ha noe med kort å gjøre, mon tro!!??:)))

Ønsker dere alle en koselig og strålende førjulstid!
En tid for fred, omtanke og omsorg!
Førsjul's-klem, Ellen:)

8 kommentarer:

Karin M. sa...

...auch wieder eine sehr schöne Karte, du machst tolle Sachen...
LG:Karin

cathi139 sa...

wonderful, I love the image and the Colors

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Herlig motiv og lekkert pyntet:) Masse flotte detaljer.
God helg, klem:)

Bente sa...

Nydelig kort, blått er så vakkert!! Fantastisk fargelegging og bare rett og slett lekkert!!
Ha en fin kveld!
Klemmer fra Bente

Sissel sa...

Kjempelekkert kort, så nydelig motiv og utrolig flott fargelagt.
Klem Sissel

Chris_P sa...

Helt underbart kort!!! Färgerna är fantastiska!

Ha en skön helg!

Bea sa...

Her på bloogen din var det utrolig masse flott!!! Og dette turkise kortet falt jeg helt for :o)
Ha en god jul!

Klem fra Beate

Pia sa...

wow så rålækkert kort, flot farvelagt motiv
. Du må have en god weekend
knus Pia