fredag 27. september 2013

GD Pion Design-Wintetime in Swedish Lapland-Merry Christmas with a beautiful childrens choir♥



De er bare så nyydelige disse papirene fra-Pion Design - Wintertime in Swedish Lapland ♥, og på dette kortet har jeg brukt "Sleigh ride"
Jeg har laget et julekort av en brun pose som jeg har malt med Dabber-Snow Cap, og siden både papir og motiver fra arket-"images" er så flotte i seg selv, så ble det lite pynt, til meg å være, på dette også;)
*
Alle paneler er distresset med "Distressings tool", fra Prima, svertet med Distress ink-Vintage photo, malt over kantene med litt Gesso,og sydd med symaskin.


Dette skjønne motivet av barnekoret, er fra arket-Images.
Julenissen oppe i hjørnet punchet jeg ut og satt på en "Bubblecaps"

Synes denne er så "jul", diesen fra Tim Holtz-Pointsetta, og den er stanset i arket "Christmas Flower", sprayet med Perfect pearl-Heriloom Gold og vann, krøllet den og dabbet med Snow cap.
Det samme med bladene, og de er farget med Distress Stain-Peeled paint
Den vakre blonden er fra Kort og Godt♥



Tag'en inne i posen er stanset ut med Tim Holtz-Bigz dies Tag and bookplates, hvor det er plass til å skrive hilsen på bak. Teksten foran er fra Kort og Godt, og når jeg har tekster fra dem da klarer jeg meg veeldig godt lenge når det gjelder norske tekster♥;)
Denne teksten er fra M-132



Baksiden, med et herlig nostalgisk motiv som minner meg om min lillebror og jeg som akte hver vinter, på en trekjelke, ;) Det var den gang det var masse snø, og sneen var hvit og deilig;)
Teksten her, er fra platen M-133

Det ligger en tag, bak motivet, som også har en tekst, men den glemte jeg å ta bilde av;)
Scallopkanten over blonden er punchet ut med EK suksess-Double embossed dotted lace.
*
**
Ønsker dere en flott dag.
Klem, Ellen

Produkter fra Hobbyhagen:

8 kommentarer:

Gro Tjeltveit sa...

Så utrolig vakkert, du er bare så fantastisk flink :-) Og motivet med det lille sangkoret var bare helt skjønt.

Me like :-)

Ønsker deg en flott helg :-)

Klem <3

Theresa ~ Pion Design sa...

Du är så fantastiskt duktig ♥ Så mycket fint ögongodis du bjuder på i din blogg. Stort tack :)

Sissel sa...

Lekkert :)
Klem Sissel

Patty O'Malley sa...

This is such a beautiful card, Ellen! The poinsettia flower is so pretty. I just purchased that die and am looking forward to using it. I love the blue and white color combination and the sweet tags.

Ida sa...

Herlig posekort, og moro å lage når man har så vakre papirer!:))
Nydelig pynt og tekst også.
Ida

Unknown sa...

super!!! <3

Hazel sa...

Beautiful crafting. There's good news for you if you look on the Glory of Christmas challenge blog. x

Ghea sa...

wow what a lovely card,
Hugs Ghea ♥